AKU KEMBALI KE?

Setelah betapa lamanya aku tak bukak blog ni, kini ntah kenapa aku tetiba teringin nak teruskan bebelan aku.. mungkin sebab aku terklik 1 per 1 blog kawan2 aku ni. Ntahlah... Sebenarnya bukan apa, aku ni jenis yang agak pemalas la gak nak menaip merapu meraban ni (kecuali terpaksa 'menaip'), tu la pasal aku cam letih jer nak sambung blog aku ni. Tapi bila termenung & p.k 2 3 4 5 kali, tetiba timbul lak suara² kat koklea aku sambil cakap "Nama pun dah blog, kalau malas nak menaip bukanlah blog namanya" (baca dengan nada pak Hamid Gurkha dalam iklan radio Tongkat Ali).

Tapi kalau p.k balik, adakah sebab USIA menjadikan aku malas nak menaip seperti kawan² aku ni!! Aku bukanlah tua sangat, nak ikutkan tua bapa hari jer dengan NAZIM MASNAWI (betul ke aku eja ni?). Ada orang cakap, kalau kita meningkat usia kita akan jadi pelupa, sensetip, kulit berkedut, rambut beruban & lain2. Tapi aku takda pun suma2 tu, TAK MUNGKIN kot! Ahh... malaslah aku nak sambung, korang jer la buat blog.

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati