Selamat Hari Raya


Memang sejak beberapa bulan (lagi2 bila balik dari Sweden) ni aku sibuk + malas nak membebel, kerja melambak, menimbun & berganda menambahkan kemalasan tahap gaban aku. Insyallah lepas raya ni, kalau ada benda menarik aku sambung membebel kat korang semua.


Jadi sempena nak masuk bulan baik ni, aku ucapkan selamat Hari Raya pada kawan2 yang mengunjungi blog yang tak seberapa ni. Minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki kalau ada pada sesiapa yang tersinggung @ benci @ menyampah akan penulisan gila aku ni.

Selamat Hari Raya Aidil Fitri

p/s: Pada yang memandu, jangan beranganlah korang nak jadi A1 driver cam Alex Yoong tu. Mamat tu bawak laju2 pun dapat corot, inikan pulak korang yang takat bawak kat jalan Malaysia ni. Tapi kalau teringin nak jadi cam papan tanda AWAS tu, cuba2lah yek... tapi pastikan korang jadi sorang2, jangan babitkan oran lain lak.

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati