Makan Kawan

Ishk... masa aku duk nak membebel ngan korang, tengah musim cuti. Malas tul rasanya nak stay kat opis, tapi tanggungjawab punya pasal aku wat2 rajinkan diri. Apa yang membuatkan aku malas bukanlah pasal kerja yang melambak tu (sebab kerja memang tak pernah tak banyak), tapi ianya terlalu banyak fikirkan pasal hal² dalaman yang berlaku sejak 2 menjak ni. Big things yang aku tensen sangat bila dapat tahu berita KAWAN MAKAN KAWAN. Memang tak sangka tul... orang yang aku anggap kawan dunia akhirat tergamak wat cenggitu. Sebenarnya benda ni bukan kena kat aku pun, tapi tempias la gak (hanyir wooo!!!). Bagero sungguh orang & orang yang angkatannya itu!!! Rasa kesian betul dengan kebodohannya tu, kepandaian yang ada, tapi pilih jalan BODOH. Apara... boleh jalan la lu!!!

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati