Wah... aku teruja betul bila memikirkan malam ni merupakan malam bermulanya
riadah aku setiap malam minggu; EPL.

Walaupun aku punya team pujaan aku bukanlah merupakan team yang
kuat & glemer nak mampus; Newcastle United, tapi aku tetap akan menyokong
ngan hati yang ikhlas & setia. Tak la cam kawan2 yang hancur tu,
menyokong pasukan yang dia rasa team tu kuat pada season tu jer.
Ala... korang pun ada kot kawan camni, kalau team tu kuat tahun ni, dia akan sokong,
kalau tahun depan team lain kuat, dia ngaku lak team tu pujaan hati dia.
Porahh!!! Ni lalang namanya, elok aku sembur jer roundup kat muka dia.
Hahahahaha...

Aku akui tahun cam agak best nak tengok, bukan takat nak tengok team lain jer,
tapi berkobar nak tengok muka2 baru yang nak duk beraksi untuk team
masing2 masa kat EPL ni nanti.
Takyah la aku nak buh senarai muka baru tu, buang karan kompeni aku jer, baik
korang surf sendiri kalau nak tahu sangat.

Pada peminat bola, selamat maju jaya menyokong pasukan masing2. Jangan takat
sokong ikut pasukan mana yang kuat jer @ takat muka hensem. lalalalalala!!!!

Peace!!!

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati