Wah... hampir 3 tahun aku tak menjenguk laman yang tak pernah aku bangga akan kehadirannya dalam alam maya. Mungkin ada orang pelik, tak pedulik, lupa akan kenapa aku tak update. Entahlah, aku pun takda jwapan yang tepat sebenar,
antaranya:

1) Malas - Yang paling tepat kot
2) Takda Idea - Sebenarnya ada je idea
3) Nyampah - Nyampah kat sapa? Kat org yg tak leh terima kritikkan.
4) Cliche - Mungkin, sbb ia cam wabak yg wajib semua org perlu ada blog. Takda maknanya.
5) Promo - Ya, mmg ia medium utk promo free, tapi kejadahnya yg boleh buat duit tu?

Aahh.. mungkin selepas 3 tahun lagi baru korang leh tgk aku menaip sini @ mungkin tidak.
InsyAllah, aku cuba menggagahkan rancangan menghidupkan blog ini ngan memberi
pendapat pada komik2 TP yang aku beli, tapi memakan masa bertahun utk baca.
Biar lapok, janji ada. Ada aku kisah? Cakcak cacaca cakk!!

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati