Stress n Strip
Ntah apa kejadah internet opis aku kejap on, kejap off.
Baru je nak mula rajin, tiba2 xda line, baru nak bersandar skit,
ada net balik. Arghh... jadah weh, nak kasi makan gaji buta,
kasi betul2 aa.. benci aa camni.

Untuk menghindarkan dari memaki & mengushar orang keliling aku
sambil mengurangkan pahala posa aku, aku terfikir 1 benda.
So utk hilangkan rasa stress yg baru nak tebal kuncup kat otak,
aku bercadang utk hasilkan script/story utk komik strip.
Saja je buat, xtahu utk apa pun. Mungkin kawan2 kartunis
boleh amik guna kalau diorg nak. Ni merupakan script utk strip
pertama yg pernah buat pun. Cambest aa gak wat script jintat camni,
patut aa selalunya komik2 gini, kartunis tu buat je sendiri. huhuhuuh...

Skang ni, baru siap 2 cerita, ok wut 2 cerita 1 hari, kalau sebulan dah berapa kan?
ada korang kira? xda? aku pun xda... pergi la mam kan. huuhuhuhuh..

p/s: oh ya, pada pengguna Celcom, jgn lepaskan peluang utk melanggan komik mobile
pertama Malaysia. Wat masa skang terdapat 4 komik pilihan & yang pasti ianya
ARTIS TEMPATAN. Sokonglah kartunis MALAYSIA!! (fuh.. senafas je sebut sambil menaip).

Untuk melanggan sila taip AXARIA atau JAHAT atau CERIA atau KECOH ke-28444

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati