Pagi sehari selepas Raya Haji

Opis aku aa tu...
Hari ni terbangun lambat nak gi kerja, gara-gara nak tunggu bola pagi tadi. Aku cakap tunggu je kan? bukan tengok! Ni maknanya aku tertidur ah tu. Huhuhuhuhu. (penat je tunggu).

Dah lah bangun lambat, perut lak memulas, nak tahan, terpk lak betapa xlalu nak berak kat opis tu, kat rumah kan lagi nikmat, leh isap okok sambil baca buku, pastu leh togel, ada orang kisah?

So, setelah selesai membuang dan menghensemkan diri, aku pun cuba memecut laju ke pejabat. tup tup.. jalan clear gila.. oh nikmat... kalau nak berenti tengah jalan sambil shuffle pun boleh. Jadi nak dijadikan cerita, still aku sampai sebelum kul 9... itu saja ngarutan saya hari ini. sekian.

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati