Eh omak ko!
Monday Sebal 

Hari ni (31 hb 2011) bila bangun2 je dari tido, aku rasa segala bulu2 kat badan aku naik, bukan dek kerana cerita seru, tapi sebab kesejukkan. Tu belum benda2 yang tak boleh aku cakap kat sini lagi naik. uhhuhuhu.. Punyalah payah nak bangun, tapi ku gagahkan juga, sebab otak terfikir, arini ada meeting ngan producer mana ntah nak jumpa aku. Untuk hilangkan rasa malas, aku pun set dalam otak yang arini ramai dah cuti kot, sure jalan best, opis pun kosong. So boleh ah drift2 kat MRR2 ngan shuffle setempat kat opis. ahahahah.. Alih2, MRR2 masih jem lak. Hangguk betul! Dalam hati aku pikir, owh, mungkin diorang ni baru nak balik raya arini kot (walaupun bukan raya orang tu pun, maklum ah, 1 Malaysia maaa). Sampai je office, selalu dari parking bawah tu, aku akan ke tingkat 'G' untuk cari sarapan, ni tak, terus je naik tingkat 19, dengan harapan orang takda, boleh ah aku turun makan kat bawah tanpa perasaan. Sekali lagi, deym, ada lagi rupanya dak2 ni kat opis.. adeh, dah tak pasal2, aku menaip ni ngan perut kosong. Memang sebal betul ah.

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati