Benda ni macam dah tersebar kot kat net or dunia whatapps, tapi saja aku nak highlightkan lagi kat sini. 
Ni luahan lelaki... sian xada Hari Lelaki...

Sharing session:

LELAKI adalah ciptaan TUHAN yg paling indah. Dia mula untuk bertolak ansur dari umur yang sangat muda. ..

Dia korbankan coklat ..nya.. untuk adik beradik ..nya.

Dia korbankan impian.. hanya untuk melihat orang tua ....nya tersenyum.

Dia membelanjakan kesemua duit ..untuk beli hadiah .. untuk .. .. yang dia cinta .... hanya untuk melihat dia tersenyum ☺

Dia korbankan kehidupan masa muda nya hanya untuk isteri ..dan anak2...... dengan bekerja lewat malam.. .. tanpa sebarang keluhan.

Dia bina .. masa depan mereka sekelurga ..dengan membuat pinjaman ..daripada bank .. dan membuat bayaran balik sepanjang hayatnya.......

Dia telah pun bersusah payah tapi masih dimarahi ibu .., isteri .. dan boss ...

Kehidupan dia berakhir hanya untuk bertolak ansur demi kebahagiaan .. orang lain

Kalau dia keluar rumah .., org kata dia lalai ..

Kalau dia duduk dirumah, org kata dia malas ..

Kalau dia marah .. anak2 .., org kata dia raksaksa..

Kalau dia tak marah, org kata dia lelaki yang tak bertanggungjawab ..

Kalau dia tak benarkan isteri .. bekerja, org kata dia seorang yang mengongkong ..

Kalau dia benarkan isteri .. bekerja, org kata dia makan hasil isteri.

Kalau dia dengar cakap emak .., org kata dia anak .. emak ..

Kalau dia dengar cakap isteri .., org kata dia kena Queen Control ..

Hargailah setiap lelaki dalam hidup anda. Anda tidak akan pernah tahu apa perngorbanan yang sudah dilakukan buat anda.

Berbaloi dihantar ke semua lelaki ....supaya mereka tersenyum ☺ kepada semua wanita ...... supaya mereka sedar yang lelaki itu amat berharga.. 

HAPPY MEN'S DAY"
Which never comes.

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati